Връщане на стока
I. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
1. Всяка пратка е обезпечена с транспортна застраховка. При получаване на доставката, потребителят или упълномощеното от него лице трябва да проверят стоките внимателно. Ако има липси или видими дефекти, причинени от транспортирането, трябва да се състави и подпише протокол за щети пред куриера/транспортната фирма и да се информира ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ на телефон 0886 784 423.
2. Ако Потребителят е приел пратката без забележки, следващите рекламации за липси или видими дефекти поради транспорт не са основателни. В такива случаи претенциите не биват удовлетворени, ако незабавно не е подписан протокол за щети пред куриера/транспортната фирма и не е уведомен ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ на телефон 0886 784 423.
3. Потребителят може да откаже приемането на доставката, ако сумата за плащане чрез пощенски паричен превод не съответства на дължимата сума по поръчката. В такива случаи, Потребителят трябва да се свърже незабавно с ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ на телефон 0886 784 423 за коригиране на несъответствието.
4. При получаване на стоки чрез пощенски паричен превод, потребителят или упълномощено лице е длъжен да подпише придружаващите документи (товарителница или протокол за приемане).
5. Ако потребителят откаже получаването на стоката извън описаните случаи, отказът се счита за неоснователен и потребителят е задължен да заплати разходите за доставка и връщане на стоката.
6. Ако потребителят не може да бъде намерен на адреса или на телефона, посочени при поръчка в рамките на срока за доставка, ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ се освобождава от задължение да доставя заявените стоки, а Потребителят губи правата си по поръчката.
II. ПРАВО НА ОТКАЗ
1. Съгласно чл. 50, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят може да се откаже от получената стока без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина до 14 /четиринадесет/ дни от датата на получаването на стоката.
1.1. За упражняване правото на отказ, потребителят трябва да попълни ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА, който е достъпен в раздел „връщане на стока“ на сайта www.homepro.bg.
1.2. Потребителят носи тежестта на доказателство за упражняването правото на отказ.
2. При упражняване правото на отказ, потребителят трябва да върне стоките до ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ в рамките на 14 /четиринадесет/ дни след уведомяването за такова искане.
2.1. Разходите за връщане на продукта са за сметка на потребителя и не се компенсират.
2.2: Стоките следва да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани, и придружени от всички необходими документи (фактура и гаранционна карта).
2.3. Рискът от погиване или повреждане на стоката се прехвърля от потребителя към ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ след получаването на стоката от ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/, удостоверено чрез подписването на товарителницата за получаване или приемо-предавателен протокол.
3. Възстановяване на заплатените суми:
3.1. ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ възстановява всички платени суми, получени от Потребителя, с изключение на транспортните разходи в рамките на 14 дни след подписването на приемо-предавателния протокол или товарителницата за получаване.
3.2. ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ възстановява получените от Потребителя суми по банков път. В случай, че плащането е направено с банкова карта, ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ възстановява сумите чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането.
4. Ако потребителят не върне обратно стоката до 14 /четиринадесет/ дни след упражняването правото на отказ, счита се че той отказва да заяви своето право на отказ и ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/ се освобождава от задължение да възстановява заплатената сума.
III. РЕКЛАМАЦИИ
1. Ако получените продукти явно не отговарят на поръчаните от Потребителя и това може да се определи чрез обикновено проверяване на стоките, Потребителят има право да поиска замяна на дадената стока с такава, която съответства на направената поръчка в период от 14 /четиринадесет/ дни след подаването на искане до ХОУМПРО /Уеб Перфект ЕООД/, чрез попълването на ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА, достъпен в раздел „връщане на стока” на сайта www.homepro.bg и по телефон 0886 784 423. При използване на ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА, при рекламация, се прилагат правилата от точка 1.1 и точка 2 от раздел II. ПРАВО НА ОТКАЗ.
2. В случай на несъответствие между доставената стока и договора за дистанционна продажба, Потребителят може да подаде рекламация съгласно член 105 от ЗЗП в рамките на две години след датата на покупката, според съответните нормативни разпоредби.
3. Когато подава рекламация, Потребителят има право да поиска:
3.1. връщане на заплатената сума;
3.2. смяна на стоката с друга;
3.3. намаление от цената.
4. Ако Потребителят закупи стоки, за които производителят предоставя магазинска гаранция, заедно с гаранционна карта, той може да подаде рекламация за несъответствие в получената стока според сроковете и условията, определени от производителя в приложената гаранционна карта.